


Young Living Sensation olejek eteryczny 5 ml
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Young Living Sensation olejek eteryczny 5 ml
https://docs.wixstatic.com/ugd/ddeb0c_1dfb639b9a04460f956e7757e26e091d.pdf
Od 25 lat nasze zobowiązanie do jakości Seed to Seal® jest zarówno dla ciebie obietnicą,
jak i odzwierciedleniem naszego poczucia globalnego zarządzania i odpowiedzialności.
Wierzymy, że chcesz tylko tego, co najlepsze dla swojej rodziny i dla siebie - produktów, które są oryginalne,
wolne od szkodliwych materiałów syntetycznych i niezrównanej czystości.
Nasza własna obietnica Seed to Seal jest naszą obietnicą złożoną tobie, ziemi i nam samym,
że produkty Young Living będą najlepsze dostępne teraz i zawsze.
Seed to Seal i jego trzy filary - pozyskiwanie, nauka i standardy - są wlewane w każdy aspekt
naszych wymagających procesów produkcji olejków eterycznych, zarówno w naszych własnych gospodarstwach,
jak i naszej starannie wyselekcjonowanej rodzinie gospodarstw partnerskich. Seed to Seal jest wprowadzany
do naszych żmudnych testów jakości i ponownych testów, aby zapewnić, że twoja rodzina
cieszy się najczystszymi produktami olejków eterycznych na świecie.
Ostatecznie Seed to Seal przenika wszystko, co robimy.
Wiemy, że dla nas - i dla Ciebie - po prostu nic innego nie zrobi.
Sensation™ to cudownie aromatyczna i bardzo romantyczna kompozycja, która podnosi na duchu i orzeźwia.
Została sformułowana z myślą, aby wzbogacić te specjalne chwile z drugą osobą i wnieść do nich jeszcze więcej radości.
Sposób użycia:
- Rozcieńczony w oleju V-6 w stosunku przynajmniej 1:1 wmasowujemy w wybrane miejsca (spodnia strona stóp, nadgarstki dłoni, kostki, szyja, plecy, klatka piersiowa, gardło)
- Rozcieńczanie nie jest wymagane, z wyjątkiem nanoszenia olejku na najbardziej wrażliwe miejsca skóry.
- Dyfuzować do 1 godziny do trzech razy dziennie.
Składniki:
Ylang ylang (Cananga odorata), and jasmine (Jasminum officinale), geranium, bergamot and coriander.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.